Ghid Turistic Barcelona

Sper sa gasititi toate informatiile necesare unei vizite de neuitat in acest oras minunat.

Cum sa ajungeti:Variante sunt acum depinde si de buget.Companii low-cost ce zboara de la Bucuresti la Barcelona:www.wizzair.com, www.clickair.com, (cu schimbare in Viena) sau companii de linie precum Malev, Lot.etc.

Pentru oferte si rezervare puteti folosi http://www.muchoviaje.com/. De incredere si cu zeci de oferte.

Tarif low cost pentru mine inseamna cel mult 80 de Euro/dus-intors.Aveti doua optiuni,ori sa va luati din timp biletul de avion(2-3 luni), sau sa prindeti o oferta.
A doua varianta,daca sunteti un pic mai sadici este cu autocarul, o excursuri de 3 zile superba:))

Transfer Aeroport:Varianta cea mai scumpa este cu Aerobus(A1),3.90Euro, cu opriri in Sants Estacio,Plaza Espana si Plaza Catalunya(final),sau si mai scumpa cu taxi-ul ( 2 Euro pe km,aproximativ 20 Euro pana in centru).Varianta cea mai ieftina este cu Renfe(tren),aproximativ 1.30 Euro, ce trebuie luat de la Aeroport in directia Mataro si va opriti la Sants Estacio,de unde schimbati cu metroul.Momentan Renfe nu functioneaza,si transportul de la Aeroport in centru este gratis:)).Dar din ianuarie se da drumul parca.

Inainte sa va urcati in avion,trebuie sa stiti ce haine sa va luati.Sugestia mea nu prea groase.In ceea ce priveste perioada optima de vizitare a Barcelonei-martie-iunie si septembrie-noiembrie.In restul lunilor ori este prea cald ori ploua.Pentru mai multe detalii:www.barcelona-tourist-guide.com/sp/tiempo/clima-barcelona.html.

In ceea ce priveste transportul public.Excelent,cel putin din punctul meu de vedere.Acu depinde de timpul petrecut aci,aveti mai multe tipuri de cartele(ce sunt valabile atat la suprafata cat si pentru metrou).Tarife:www.tmb.net/es_ES/barcelona/moute/targetes/targetes.jsp.Dupa ora 11 seara functioneaza transportul de noapte,la un interval de 25 minute.Autobuzele au statiile in Plaza Catalunya in diferite locuri.Vineri metroul circula pana la 2 noaptea, iar sambata non-stop.E posibil ca de la anul si vineri sa circule non-stop..

Cazarea:Dupa cum ati citit pe blog,momentan nu va pot caza pe la mine.Am zis momentan,un job ar schimba multe,inclusiv locatia mea.Acu depinde de buget si ce preferati.Hostel,momentan va recomand Garden House Hostel,situat nu central,dar intr-o zona rezidentiala,linisitita,cu M3(Linia Verde foarte aproape).Ar mia fi Central Point Hostel(cel de pe Gracia,central si curat si safe).Daca vreti hotel,sugestia mea,apelati la agentii de turism ca au sisteme de rezervari si tarife okey.Doar ziceti si va dau contacte.Daca vreti prin internet va recomand:www.edreams.com;are de toate pentru toti.

Ghid:Eu.Tarif:la mica intelegere.Plata:in natura..Verificati disponibilitatea din timp,sa nu va suprapuneti cu altcineva sau..poate sunt si eu plecat..

Vizite.

www.barcelonacard.com/.Daca vrei va puteti lua acest card.

Muzee:Momentan nu am vizitat nici unul,timp mai am;in plus astep ziua cat e gratis(prima duminica din fiecare luna).Ce puteti vizita:Museu d'Art de Catalunya (MNAC),Palau Nacional Parque de Motjuïc-www.mnac.es/;Museo Arqueológico Parc de Montjuïc Pg. de Santa Madrona, 39-4;Museu d'Art Contemporani de Barcelona (MACBA) Plaça dels Angels s/n;Museo Egipcio de Barcelona Valencia, 284;Museo del Templo Expiatorio de la Sagrada Familia Mallorca, 401;Museu Picasso Montcada, 15-19;Museu de l'Eròtica C/ Rambla Sant Josep, 96 bis;Museo Monasterio de Pedralbes Baixada Monestir,9;Museo Marítimo Av. Drassanes, s/n;Museu de Historia de Catalunya Pl. Pau Vila, 3 ;Fundació Caixa Catalunya "La Pedrera" sala exposiciones Provença, 261;Fundació Joan Miró Parc de Montjuïc Pl. Neptú;Fundació Antoni Tàpies Aragó, 255

Casa Batlló Passeig de Gràcia,43,Parg Guel,La Pedrera si Sagrada Familia-Gaudi si merita vazute.

Ce mai trebuie vizitat:Portul si Barceloneta si neaparat o cafea pe plaja;Gothic Quarter,La Rampla,Rambla Catalunya,Port Vell,Barceloneta,Montjuic,Eixample,Tibidabo(Un mic parc de distractie si o vedere de la 600 de metri a Barcelonei.si multe alte strazi si momumente faine.

Pentru mai multe detalii:www.bcn-guide.com/htm/ang/default2.htm ,unde gasati toate informatiile de care aveti nevoie

Ps:Toate muzeele sunt inchise lunea si in zilele de sarbatoare:.

Mancare si bautura.Macar o data trebuie mers sa mancati si sa gustati din tapas(mai multe feluri de mancare,o sa vedeti).Oricum nu e prea ieftin sa mananci in fiecare zi in oras iar din supermarket e chiar okey si puteti gati si manca la mine,cel putin la pranz si seara.
Berea:costa cam 2.20 cam peste tot,inclusiv si in centru,dar are un defect- e la 0.33.Cele mai multe baruri faine sunt in zona Gracia si zona pietonala Verdi.Tot acolo sunt si cele mai multe cluburi.Merita vizitata zona.

Cafea:Excelenta si ieftina:maxim 1,60 cea cu lapte;nu ca la Paris-6 Euro.Si au si foarte multe produse gen patiserie ce merg de minune la cafea.

Inca ceva.Daca ajungeti pe aci sa va pregatiti picoarele bine,pentru ca o sa mergi destul de mult pe jos,si pe aci se urca si se coboara..de inebunesti.
Am descoperit ca nu prea sunt bun de ghid, in ce sens.La Paris,i-am distrus pe acei copii la cat de mult am mers(nici eu nu mai puteam:);la fel aci Georgiana, in 2 zile am terminat-o, a plecat mai obosita decat a venit;si apoi ai mei parinti, si pe ei i-am terminat.Ca au cam vazut tot ce se poate vedeam in 4 zile.

Asa ca sa va ganditi bine inainte sa ma sunati:)).

Pentru a vizita Barcelona va trebuie cam 5-6 zile,si o sa parcurgeti cam 65% din oras.

Going out:Asa cum am mai zis:zona centrala,Gracia e faina de iesit seara.Ce trebuie ratat seara:Zona Raval,plina de romance de-ale noastre,droguri si prostitutie.

outside Barcelona:www.portaventura.es.Un parc de distractie cu toate nebuniile de pe lune.Cam la o ora de mers cu trenul.

Manastirea Montserrat-inca nu am fost,probabil mai incolo.

Girona:40 de minute maxim cu trenul;un orasel dragut;doar am trecut prin el acu vreo 4 ani

Sport:Daca veniti pe aci,merita sa vizitati si Muzeul FCBarcelona.Poate aveti noroc si de vreun meci de fotbal(atat Fc Barceloa cat si Espanol Barcelona),basket si handball.Pentru mai multe informatii si programul meciurilor:www.fcbarcelona.com/web/castellano, apoi competiciones y partidos.Sa imi spuneti din timp daca vreti, sa ma duc sa cumpar bilete.Si mai e Formula 1,prin primavara parca.

Din punctul meu de vedere Barcelona e un oras sigur si nicidecum periculos.

Cam atat.Daca imi mai aduc aminte cate ceva..revin si updatez.

Have a nice stay in Barcelona...........
Oricum am cateva locuri preferate unde imi beau cafeau cand ajung prin centru..

Comments

1. Anonymous11/19/2007

Ma alatur si eu cu recomandarile. Am stat doar 2 zile da am mers de mi-au sarit ochii. Si cu urcatul am avut probleme. Oricum, Sorine, in Guel se urca cu o scara rulanta. Numai ca nu mai stiu exact de unde e. Oricum, nu pe la intrarea principala. Si sa ajungi neapart la Tres Croces, punctul cel mai inalt al parcului. Privelistea e extraordinara. In parc ar mai fi de vizitat si casa lui Gaudi.
    Am fost si la Montserrat. Drumul e extraordinar. Ai senzatia de Transfagarasan. E undeva sus, intre niste varfuri de munte. Merita deranjul din plin. Daca ai cu ce sa ajungi, mergi.

In casele lui Gaudi nu am intrat din 2 motive. Era o mare imbulzeala si al doilea motiv, pretul. Parca cate 15 euro.

Am urcat si in Sagrada. E interesanta urcarea, dar din turnuletzele alea nu vezi mai nimic afara. Doar asa, franturi. Dar se cheama ca te-ai catzarat.

Si cam atat am apucat. Am mers pe jos tot timpul, asa ca am o scuza. Nu am mancat tapas dar am baut sangria pe Rambla. Mi-a picat ca unsa dupa o zi de mers.

Daca ajungi la acvariu, sa-mi zici si mie cum e. Nu am mai avut timp.

Irina_engl

ReplyDelete
  2. De fapt sunt mai multe urcari catre Parc Guell.Stiu de scarile rulante,de obicei urc pe acolo,dar e destul de urcat si pe acolo.

Tres Croces.da am ajuns si acolo,pentru ca urcarea cu scarile rulante se face pe acolo.Dar cum am zis ,privelistea ceea mai faina e de pe Tibidabo..

Sangria it's a must,dar neaparat 2 persoane la un litru ca altfel..stiti ce urmeaza..

Acvariu.Uff..nu am intrat dar am auzit ca e naspa rau si nu merita sincer 18 Euro intrarea.Cel din Valencia am auzit ca e fain..

3. Anonymous11/19/2007

E, referitor la sangria, nu stiam ce urmeaza :) Si am luat-o din prima, 1 litru la 1 persoana. Efectul a fost cel normal. Totul se misca un pic mai repede. Da mi-am revenit imediat, pentru ca la autocar am constatat ca-mi lipseste un turist. asa ca mi-am revenit urgent si am plecat in cautari. Si turistul tot din cauza licorii rosii intarziase :)

Irina_engl

4. Salut!
    Am fost la acvariu, e OK!
    La iesire e " pièce de résistance" - se trece printr-un tunel de sticla - peste care trec rechini, pisici de mare si alte "lighioane". E fain ...

ReplyDelete
  5. @Salve Bogdan.Da, nu te contrazic dar cred ca nu merita 18 euro.Si in plus la Valencia e mult mai fain.Tot din auzite:))